Yarenn Dün aşı vurulduk iki kolda sıkıntı yok bacağı böcek ısırığı şişliği düşünün yayılmış elleyince ateş var sanki üstünde başına gelen var mı
Deletedmom115 Yarenn Ben yaşamadım normal olabilir hafifçe masaj yaptınız mı? Bu aşılar en ağır olanı zor geçebilir demişti ebe.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yarenn hemsiremiz her asi yaptığında eğer şişlik olursa buz koyun diyordu ama sizinki kızarmış diyosunuz bence bi doktora sormanizda fayda var yada eczanelerde biliyo genelde onlara da sorabilirsiniz
Yarenn Deletedmom115 evet öyle çok kızarmış ki yarın ilk isim doktora gitmek olacak üzerini elleyince ateş gibi sıcaklık hissediliyor