Merhaba anneler oğlum 8 buçuk aylık 4 gün önce yüksek ateşten götürdük bademcik şişmiş dediler erken olduğu için 3 gün sonra tekrar getirin demişlerdi 3 gün yüksek ateş devam etti fitil vs antibiyotik devam ettim bugün ateş olmadi hiç ama yüzünde kızarıklar çıkmaya başladı belinde de öyle ve heryerini sardı hastaneye gittik akşam bademciği hala aynı şişmiş değişiklik yok kızarıklıkları da hastalık döküntüsü olabilir dediler virüs olabilir araştırılması gerek 3 gün daha antibiyotik devam edin sonra polikliniğe gidin dediler öpücük hastalığı da olabilir dedi var mı başına gelen nasıl Bi süre ilerlediniz?