Busraaslan ben hiç kullanmadım kullanma taraftarı da olmadım 🙋🏻♀️
Sadece erkek bebeklerde sıkıntı olmuyor genel olarak omurga yapısını ve bacak yapısını etkilediği için de önerilmiyor..
Hem de bebeklerin kemik ve kas gelişimi normal bir seyirde kendi gelişimlerinde güçlensin diye de önerilmiyor. Yani bebeğin kendi kendine oturup kalksını, kendi kas gücüyle ayakta durabilsini, kendi dengesini sağlayabilsini desteklemek gerekiyor. Yürüteç çok zaman geçiren bebeklerin bu yönadeki gelişimleri geri kalabiliyor. Bunları dikkate alarak değerlendirmek gerekiyor 🤷🏻♀️
Günde 10 15 dakikan çok tutmamak gerekir..
Ha yürüteçle olan ev kazarını da dikkate alırsak ben hiç sağlıklı bulmuyorum 🙋🏻♀️🤔