Iyi geceler kızlar yine değerli fikirlerinize ihtiyacım var.1.si tek memede emiyor bebeğim 10 aylık bu arada.diğer göğsüme alıştırmaya çalışıyorum son günlerde 2 fırt da olsa ağzına alsa bile şükür diyordum. Ta ki o süt beklemiştir acıdır onu verme önce sağ sözüne kadr.hakli olabilir mi ilk ağzına aldığında acı gelir diye mi yüzünü buruşturuyordu ki acaba diye düşünmeye başladım şimdi alışmadı ondan diyordum.dogrusu nedir,?
2.si de bebeğimin poposunda küçük kırmızı sivilceler vardi 10 gündür azalıyor tekrar başlıyor sanki ve bugün uçları beyaz olmuş bu neden oluyor. Her kaka yaptığında ya yıkarım ya da ıslak pamukla silip kurutuyorum .mavi hametan ve sudocrem kullanıyoruz. Yarın saglik ocağına gotursem mi alerjik mi acaba.cevaplayanlara teşekkürler 🥰