Ayy ben de aynı durumdayım. Doğduğunda aptamil kullandım iyiydi sonradan kolik olunca hipp aldım 4 aya kadar devam ettim dedim aptamil e döneyim kilo alımı iyiydi bide hipp acıktırıyor baya dedim tok tutsun. geceleri hiç uyanmayan çocuk saat başı kıvranır oldu bu sabah hemen hipp alacağım mahfoldum