Kizlar kızım 9 ayına yaklaştı dönme hariç hiçbir fiziksel gelişimi yok birde kısa süreli oturabiliyor okadar evin içinde yürütmeye çalışıyorum destekli otuttruyorumcok çabuk sıkılıyor ağlıyor günümüz kucakta geçiyor zaten doktora götürdüm doktor kısa süreli oturabiliyorsa göz teması kurup tepki veriyorsa ve cisim tutabiliyorsa bir sorun yoktur dedi . Ben otizm den suphelenmistim . Çok kafaya takıyorum bu durumu başka ne yapabilirim desteklemek için ?