Esmanuadil Kızlar oto koltuk hangisini önersiniz , bebegim 10 buçuk aylık artık pusetten oto koltuga geçmemiz lazım.
Goktugunannesi07 Esmanuadil Ben 7 aylıkken Be Safe aldım. Çok memnunum. Yükseklik ayarı var 3 kademeli bebek dışarıyı rahatça izleyebildiği için sıkılmıyor seyahat sırasında.
25moonlight2021 Esmanuadil yoyko kullanıyorum memnunum . 360 derece dönebiliyor 3 farklı yatış pozisyonu var güvenlik testlerinden tam not almış bir ürün
Esmanuadil Ben bugun baktık casual çelikli daha saglam ama bebegim rahat edemedi , ve şunu soruycam bebegim otururmu acaba kucakta bile durmuyor kalkmak istiyor surekli
Goktugunannesi07 Esmanuadil Dönmüyor sabit.Dönen modellerin kaza sırasında tehlikeli olabileceğini duymuştum.Yatış pozisyonu gayet konforlu çocuğun boynu beli bükülmüyor.