Masal_2021 Kizim aantibiyotik surup gibinilaclari icmiyor ne yapmaliyim bana yardimci olun önerilerinize cok ihtiyacim var antibiyotik icnesi herek tirnagindan dolayi ne yaoacagimi sasirdim agzinda tutuyor ama yutmuyor sonrasinda geri kusuyo
Saudade Masal_2021 ben antibiyotiği kaç cc içiriceksem şırıngaya çeker tatlı kaşığına gıdım gıdım sıkar öyle verirdim az yatırır pozistonda yutmasını beklerdim yavas yavas böyle yapardım
JackDaniels Masal_2021 Enjektörle veriyorum ben şuruplarını. Yavaş sıkarsanız hem boğulmaz hemde panik yapmaz. Yani en azından benim bebiçkoda öyle bir anda sıkınca aynı hızda ağzından çıkartıyor çünkü. Çok geçmiş olsun
Honki_Ponki Masal_2021 kanki ben sana dedim ya kaşıga az gıdım kadar koy öle ver ara ara ki içer biraz zahmetli olcak ama yapcak bişey yok valla onu içmesede tıtnagı düzelmez