Meme mama gitmeye başladık doğduğunda Aptamil sma hipp Bebelac Gold kullandım iki ay ama pek hatırlamıyorum etkilerini bı tek Aptamil baya gaz yapmıştı bunu hatırlıyorum şu an 5 aylık yeniden meme mama gitmeye başladık Bebelac Gold kullandım 3 4 kutu ama sürekli kustu gazı kolay çıktı son bı haftadır da meme mama reddi uykuya direnme var atak haftası olduğu için 3 gün önce sma optipro aldım kusması biraz azaldı ama çocuk üç gündür ağlıyor denk mi geldi bilmiyorum bazen kucakta bile ağlıyor baya canını yakiyormussun gibi bağırıyor zaten meme mama reddi olduğundan istemiyor ama verdiğimde de zorla içiyor gazdan mı tam anlayamadım gazdan olsa gece uykusundan uyanır kıvranıp elimdeki kutu 800 grlık acaba bırakıp hipp mi alsam