e-kubra Oğluma güneş kremi alıcam mustela mı? Sebamed mi? Yoksa incia mı? Hangisini tavsiye edersiniz?
Miraaa123 e-kubra incia nın kızıma kremini kullanıyorum içeriği çok temiz mustelanın içeriğinin iyi olmadığını söyleyenler de var onlarında kremlerini almıştım daha önceden ama
Miraaa123 e-kubra siveno diye marka da var onu da aratıra bilirsiniz ben güneş kremi olarak aldım içeriği bununda temiz
YigitalpveAnnesi e-kubra Ecowell aldım daha yeni. Mühendisinoğlunn sayfasında görmüştüm içeriği temzmiş yıldızlar listesinde idi. Trendyolda yorumlarda çok zor sürülüyor falan yazmışlar ama bence gayet kolay sürülüyor ☺️
e-kubra Miraaa123 yorumlatına baktım öven var kötüleyene denk gelmedim kullandınız mı diye merak ettim
ErimEfe alaimisema20 krem kullandım beyaz yoğun birşey sürdüğünüz yerde kalıyor. Bir hafta tatilde sürekli kullandım minik bir yerine sürmeyi unutmuşum kızarıvermiş orası hemen o yüzden çok işe yarıyor birde pamuk gibiyiz bembeyaz..