Zelihacelik1 Merhaba arkadaslar internette bestlak sut arttirici damla gordum yorumlarda guzel seyler yaziyor ama kullanipta faydasini goren varmi aranizda acaba almayi dusunuyorum
Gizem5213 Zelihacelik1 ilk Doğum yaptığım da doktor yazdı memnun kaldım 2 şişe kullandım bıraktım günde 3 kere 20 Damla’ kullandım bebeğim 4,5 aylık ilk ay kullandım daha sonra uyku ve su mükemmel süt artırıcı
Gizem5213 Zelihacelik1 ilk Doğum yaptığım da doktor yazdı memnun kaldım 2 şişe kullandım bıraktım günde 3 kere 20 Damla’ kullandım bebeğim 4,5 aylık ilk ay kullandım daha sonra uyku ve su mükemmel süt artırıcı