Kızlar merhaba . Kızım 9 aylıktı işe başladım. Şuan 11 buçuk aylık.Sabah 7 buçuk gibi emziriyorum 9 da kahvaltı yapıyor 11 e doğru sağdığım süt (90/100 cc arası) veriliyor ilk öğle uykusu sonrası öğle yemeği için genelde çorba yapıp bırakıyorum 4 e doğru tekrar anne sütü aynı miktar malesef sonrasında eve gelmiş oluyorum ama artık sütümün azaldığını hissediyorum aynı yaş grubunda olupta sağıp bırakan varsa ne kadar çıkıyor çok merak ediyorum. Öğünler ne şekilde ilerliyor ? Aklım hep evde umarım doyuyordur yavrum ☺️