Kızlaaarr iyi geceleeerr 🙋♀️ Yarın diyete başlayacağım ama emziren anne diyetine 😃 şöyle ki bebeğinde alerji çıkan anneler oluyor yada yoğunluktan yemek yemeye fırsat bulamayan anneler onların sütü çok şükür var ise benimde olur diye düşündüm diyetim yeşillik maydonoz dereotu salatalar cacıklar vs ağırlıklı olacak ana yemekler çorbalar falan da olacak tabi. Ki ekmeği de kesemem 😁 her neyse ben 112-113 kilo ile doğum yaptım şuanda 3 ay 14 günlük anneyim kilom 95 e düştü biraz diyetle mum gibi eririm diye düşünüyorum. Sizin bu konuda önerileriniz var mı ? Yada diyete ne zaman başladınız? Bebeğimin kilo alımıda çok şükür iyi. Spor postlarına bakınca da sezeryanda biraz sıkıntı sanırım spor. Leslie yapmayı düşünüyorum hergün havalar sıcak olsa ah hergün bebeğimi de alır gezerim de evde de olduğu kadar işte 😅 sizler diyete spora ne zaman başladınız ? Spor olarak hangi Spor dalında başladınız ?