İyi geceler herkese..Bir süredir depresyon durumum ve kaygılarım vardı.Ve sonunda dün doktora gittim.
Depresyon+anksiyete bozukluğu dedi..Olduğu zaman genelde ikisi bir olurmuş zaten.
İlac tedavisi başladı,birtane sabah iciyorum ilk 10 gün yarım kullanicam,daha sonra tam kullanıcam.Diger iki ilaçtan biri çok kötü hissettigimde kullanmak için,diğeri ise uyku ilacı.Oda uykusuzluk olursa diye.
İki senedir kendi içimde savaş verdigimi ilacsiz atlatabilmeyi denedigimi anlattım,ve iyimi gelmişsin ilaçsız olmazdı dedi doktor.
Sizde benim gibiyseniz ihtiyaciniz olduğunu düşünüp erteliyorsaniz,yapmayın.Mutlaks bu uzman desteği alın.Dunden beri kendimi çok daha iyi ve dinç hissediyorum ❤️