Kızlar bazı sayfalar görüyorum, özel bebek tarhanası bebek loru, bebek makarnası vs diye yiyecekler var bende almak istemiştim, dün kontrolde doktoruma sordum alsam mı yoksa bizim yediğimiz gıdalardan mı versem diye doktorumda almana gerek yok ilk tadımları yap bu ay ufak ufak tadım dene ondan sonramsiz sofrada hangi çorbayı yerseniz az az verin dedi, bizim bebekten beklediğimiz 1 yaşına geldiğinde sizinle aynı masada aynı yemekleri yemesi , siz şimdi özel tarhana yada peynir alacaksınız 1 yaşına geldiğinde ona özel menü çıkarmak zorunda kalacaksınız en sağlıklısı sizin gediğinizi yemesi dedi. Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz ? Ben şahsen vazgeçtim bebek yiyecekleri almaktan ☺️