prensesko Kızım 32 aylık gündüz uykusunu bırakıyor gibi. Sabah 7 buçukta uyanıyor zorluyorum uyusun diye. Çünkü uyumayınca akşam 8 de yatmak istiyor. Kaç saat uyanık kalabilirler acaba sizde durumlar nedir
Tugbakoc prensesko bu söylediğinizi biz şu an yaşıyoruz. Yaklaşık 3 aylık olduk kızımla. Gündüz uykusu hiç ama hiç yok. Sabah 6-7 de uyanıyo bi daha kesinlikle uyumuyo akşam 8-9 olunca bitap düşüyo daha fazla direnemiyo uykusuzluğa. Neden böyledir bilmiyorum bende durayım bari burda
iki_prens_annesi_ prensesko bizimki 25 aylık sabah genel olarak 9 da kalkıyor öğlen 3 4 gibi uyuyor 5 gibi uyanıyor gece 12 1 2 allah ne verdiyse uyumasa dayanamiyor uyusa gecenin ortasında yine uyaniyor oyle gecip gidiyor
Simaykus Tugbakoc uyku sinyalini kaçırıyor olabilirsiniz o zamanlarda en fazla 1 saat falan uyanık klabiliyorlar