Tecrube biz burda anlatılana göre yorum yapıyoruz kafanızdan yaptığınız çıkarımlara göre yorum yapmanız saçma. Daha çocuğuna bir uyku düzeni oluşturamamış sözde anneden bahsediyoruz geceleri gündüz, gündüzleri gece gibi yaşayan yarasa gibi bir çocuk, yeme düzeni yok, etkinlik yok, koy tvnin önüne soran olursa çocuk büyütüyorum dersin. Bu baştan aşağı cahillik. Tam büyüme çağında büyüme hormonlarının geliştiği zaman dilimlerinde uyanık, alması gereken vitamin mineral vs cicibebeden almaya çalışıyor, böyle bir çocuk tabiki fiziksel ve zihinsel olarak gelişemez. Kadın teşhis mi koymuş sadece endişesini dile getirmiş.