neslihanyildiz Hanımlar kızım 6 ayını doldurmasına çok az kaldı geceleri daha uzun uyumaya başladı 4-5 saate kadar uyuyor uyandırmalı mıyım? Çok uzun değilmi acıkmaz mı? Çok tedirgin oldum. Uyumadan kısa bi emip uyuya kaldı.
papatyaannee neslihanyildiz Hala uyandırıyor musun ? Açıkçası şaşırdım. Ben 3. Ayından beri kızımı gece asla uyandırmam mamasını içer gece yatar sabaha kadar 9 saat uyur
deniz-95 neslihanyildiz ben uyandırmıyorum uzum süredir. 6 ya da 7. saatte kendi mızmızlanıyor rüya beslemesi yapıyorum hemencik.