AC1512 artık hayat o kadar pahalı geçinmek o kadar zor ki haklı olarak herkes evini daha fazlasına kiraya vermek istiyor ama siz de çok haklısınız bu aşırı fiyat artışlarının hepsine bir dur denmeli yoksa bu gidişle insanlar açlıktan ölcek duruma gelcek benim evim yok ama ben kızmıyorum ev sahiplerine kendi evinin değerindeki evler 5 bin tlye kiraya verilirken o neden 1700 le idare etsin ki belki onun da maddi bir sıkıntısı vardır onun için yapıyordur bilemeyiz artık herkes mağdur ama adam size şimdiden sözleşme yenilemek istemediğini çıkmanızı istediğini söylüyorsa bence sozlesmeniz bittiği zaman çıkmalısiniz sonuç olarak o ev o adamın