AC1512 Düzenli kiramızı öderiz hep.Ev kiralari artışından dolayı kesin ev sahibi iş nedeniyle o semte taşınabilirim haberiniz olsun dedi eylülde sözleme bitiyor sözlesme zamanını bekliyo olabilir 1700e oturuyoruz ev kiralari bulunduğumz yerde 6bin oldu.5Aylık bebegm war eşimle beraber çalıssak bile ıkı maasla o kiraya nasl geçiniriz? Allh bu vicdansız ev sahiplerini bildiği gibi yapsın.ihtar çekse evden çıkın diye ne yapariz nasıl hakkımız var bilen varmi?
Zhnce AC1512 kendi mi oturacakmis Size böyle diyip kendi oturmadan kiraya verirse mahkemeye verebilirsin Iyi bi para cezası alır aklı başına gelir
Zhnce AC1512 evrak imzalaması gerekir noterde bildiğim kadarıyla ihtar cekecek size Siz imzalı belge isteyin Hatta mümkünse bi avukattan destek alın eliniz sağlam olur Ev sahipleri oyle kafalarına göre 3 bin 4 bin arttiramaz, kiraciyi da çıkartamaz
Zeyno111 AC1512 Sözleşme bitiminde yenilenmezse çıkarma hakkı var diye biliyorum daha erkenden çıkarmak isterse ve kendi oturmazsa o şekilde cezası olması gerek
Gmzeecnbzzz AC1512 bende kiraciyim rabbim merhamet vicdan versin ya cidden Allah yardimcimiz olsun 😔🤲
Userqq AC1512 canım benim senin de durum ben gibi…. Ben de evi satıp daha kötü bı ev almak zorunda kaldım ihtiyaçtan… Sattığım adam 5 hafta süre imzalattı tahliye için. Aldığım evde kiracı çıkmam diyor 6 ay yasal surem ama tamamen keyfi diyor dost hayatı yasiyorlarmis imam nikahlı ikinci kadın almis 60 yaşında varlar …. 2 haftadan az sürem kaldı ne yapacağım ben de bilmiyorum ortada kaldım resmen
emirinannesi3434 AC1512 sözleşmeniz bittiğinde ev sahibi yenilemek istemezse çıkarsınız malesef bildiğim kadarıyla