Kelebek1407 doktoruna gittik ısırık değil alerji testi için erken takip edelim 1 hafta dedi peynirimizi değiştirdik o yüzden alerjiden şüphelendim birde çilek falan çıktı tatmıştım aklımda hep onlar ısırdık olsa kaybolmaz diyor Doktoru bu geçiyor ama max 1 gün hiç yok sonra başka yerinde tekrarlıyor