Ya kızlar sizlere bişey danışmak istiyorum kızım 18aylık kahvaltı asla yapmıyor ne peynir ne yumurta hiçbişi yemiyo napacağımı hiç bilmiyorum akşama kadar bişey verme yine bişey demez sadece emmek istiyor ve bu durum benim canımı çok sıkıyor 😏 Var mı önerileriniz