gozdem ben ilk başta aktif bebek aldım sızdırma yaptı sonra premium çare kullandım iyiydi tavsiyeler üzerine son olarak molfix aldım daha 15-20 arası bez kullandık hiç memnun değilim hemen sızdırıyor yapıştırmaları çok kötü premiuma geri dönüş yapacağım bu gidişle çok para veriyoruz ama hakettiğini anladım diğer bezlerden sonra 👍🏻