2 ay 3 günlük bebeğim sürekli ağlıyor çatlayacak sanki kilo alımı iyiymis emziriyorum doktora götürdüm bi sorunu yok sağlığı yerinde diyorlar gaz diyorlar hatta midesinden gurul gurul ses geliyo ısrarla söyledim kilosu gayet iyi diyorlar kolik diyorlar damla kullanıyorum zaten ama yok dün gece sabaha kadar ağladı uyumuyor uykuya da dalamıyor ben cok kötüyüm psikolojim cok bozuldu panik atağım da var o öyle ağlayınca panik atağım tutuyor bisey olacak ölecek mi diye cok saçma ama engel olamıyorum nolur bisey söyleyin geçecek mi 😔 daha önce de post açmıştım ama dayanamadım yine ihtiyacım var cidden cok kötü hissediyorum🥺