OzlemCann bizim de 3 kedimiz vardı kızım doğduğunda, sonra ikisi bizde biri annemde olacak şekilde ayırdık. İlk zamanlar ben ilgilenemedim ama sonra sorun olmadı. Kızım 3 yaşında şu an, onun ayak ucunda uyuyorlar, arada gürültü ve yaramazlıkları, ufak tefek tırmalamalar oluyor ama iki taraf da alıştı birbirine. Biraz sabredin derim, bir de eşiniz veya varsa yakın aileden birileri destek olmalı size.