Deletedmom_49 evet zaten görünmüyor bez zıbının uzun hâli geçen yaz kullandık bu yazada alacağım çok rahat ediyor.Şöyle düşünüyorum biz anneler zaten sürekli kontrol ediyoruz terledigi anda çıkarıyoruz sıcakta bizler bile atlet giymiyoruz onlar nasıl giysin.Klimali ortam olmadığı sürece giydirmiyorum 45dereceyi görüyor burası tek zıbınla bile dolaştığı oluyor😀