Deletedmom_54 2 aylıkken atak dönemi olabiliyor, benim kızımda da olmuştu sürekli ağlıyordu, akşamları odadna odaya gezdiriyırduk, yatakodamıza gidince 15 dakika susup geri başlıyordu. Doktora götürdüm sıcaktandır dedi 🤣🤣 çok bilimsel bir açıklamayaydı