Mrv_cnl Merhaba hanımlar sezaryenim 45 gün geçti 2-3 gündür korse takıyorum ama geç mi kaldım yada işe yarar mı bu saatten sonrada bilgisi önerisi tecrübesi olanlar varmı ? Neler yapabilirim ( 2 çocukla )
yagmursarya Mrv_cnl benim karnım kocaman ya, nasıl gidiyor bu göbek biri aydınlatsın lütfen. Zaten emziremiyorum da, bi dönem solgar kullandım süt için onla daha da kocaman oldu göbeğim, bebeğim 3,5 aylık ama ben hamile gibiyim
Selver58 Benim de 2. Sezeryan 5 ay oldu korse kullanırken rahatsız oluyorum kullanmıyorum ama belli bi kaç ay geçince spor yaparak gayet güzel eski hali alıyor sadece düzenli spor ☺️
Zeynep1903 Benımde ılk dogumum ilk basa göre baya indi ama hala var bıraz doktorum 6 ay karın egzersızlerı yasak dedı ondan sonra bende yapmaya baslarım artık 🤦🏻♀️ Çok kötu bişi gercekten yumusak yumusak moralım cok bozuluyor