Kızlar. Daha öncede post açmıştım geçen gün kızımı doktora götürdüm gece beslenmesini bırak dedi bu arada beni emmiyor mama yiyor bir yaşında ama denedim yok şu veriyorum istemiyor çorba veriyorum istemiyom kızımın ağlamaktan ateşi çıktı olmuyor daha çok küçük bırakmıyor dün gece iki kere verdim diğer istediklerinde salladim ayağımda hep sürekli öyle durdu zar zor bu gece maması bu kadar kötümü 😔