Kizlar selam 7 bucuk aylik oglumun bi haftadir burnu tikali hasta vs degil ama emerken falan cok zorlaniyor serum ve otri bebe ile islemde yaptirmiyor doktorumuz sicak suya biraz viks koyup yattigi odaya koyabilicegimi soyledi ancaj internette bakiyorum bu uygulama zararli vs diyor ikilemde kaldim acikcasi bu yontemi deneyen varmi ??