Konuyla alakalı birkaç post açtım ama içim yine rahat değil. Kizimi 26 ay + 5 gün de memeden ayırdım.. Bugüne kadar çok şükür güzel emdi bazı zamanlar son dönemler biraz fazla kendi stresimden gece sabahlara kadar fazla emmesinden kaynaklı kızdığım çok oldu. 3 aydır da regl olmuyorum bu da beni çok geriyordu doktor adet söktürücü verdi kullanmam için de emzirmeyi bitirdim. Ama kendi vicdanım yetmiyormuş gibi annemle esim de bana vicdan yaptırıyor yok çok kizmisim yok hele küçük yok sütun vardı esirgedin diye. Üstüne bi de kizim hastalandı.. simdi basucunda ağlıyorum, göğsümden süt aktikca çok kötü oluyorum..Ne yapmalıyım bu süreci nasip anlatacağım?