Kevser99 benim oğlum 3 aylık bizde meme +mama gidiyoruz. Söylediğiniz hareketi gazı çok olduğunda benimki de yapıyor.hatta bi yerde okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum gaz sancısı olan bebek karnı tok bile olsa sancıyı dindirmek için emmek ister diye. Tam benimkine uyuyor bu açıklama. Memeyi çekiştire çekiştire gaz çıkarıyor 🙄