Benimkilerin arasında 22 ay varr 1.ci oglum cok zor bi çocuk bebekkende aynıydı suandada aynı sizin gibi cok endise etmiştim bizimkide süpriz olmustu cok korktum buda ilk oglum gibi olursa nasıl bakarım nasıl büyütürüm diye ama allah verdıyse bi bildigi vardır 2.ci oglum o kadar sessiz sakin ki masallahh ben hala ilk oglumla ugrasıyorum digerini bazen unutuyoruz bile 😄 biri uyuyunca birine digeri uyuyunca digerine ilgi gösteriyoruz ikiside nasibini almıs oluyo haksızlıkda olmuyo merak etme allah mutlaka yardım ediyo 🙏allah yardımcın olsun saglıkla al kucagına💕