Tug45 korkacak bişey yok. Öncelikle siz kendinizi hazırlamalısınız bu sürece. Eğer siz hazırsanız gerisi çok kolay bi şekilde oluyor. Bizde hazırdık ama havaların ısınmasını halıları kaldırmayı bekliyordum. Bi gün bi deneme yapim bakim nasıl tepki verecek dedim istemezse de en azından kafasında bi yer edinir nasıl olacağı dedim. Açtım bezini akşama kadar hiç takmadım. (Ama bundan öncesi ben her tuvalete gidişimde ona söyledim annecim ben tuvalete gidiyorum kızım ben tuvalete gidiyorum diye.)Sonra baktım gayet iyi gidiyor çişini ya balkona yaptı ya da koltuk arkasına yani temizliği kolay yerlere 😃 o da çok istememezlik yapmadı. 2.günde aynı devam etti. 3.gün çişi gelince söyledi yaparken biraz korktu ilk defa gördü sonuçta gayet sakin bi şekilde onu sakinleştirdim sarıldım bizde böyle yapıyoruz normal bişey bu korkma dedim. O gün bugündür fire vermeden devam ediyoruz çok şükür 1 ay oldu