Merhaba. Oğlum iki haftadır enfeksiyondan kurtulamadı ateş vs hiç bişey yok kilo alamamasından anladı doktorumuz. İki buçuk aylıkken böbrek ameliyatı oldu up darlık böbrek genişlemesi vardı şükür baya düzeldi ama enfeksiyon beni mahvediyor çok korkuyorum iki defa antibiyotik kullandık geçmedi şimdi pyeloseptly diye bir antibiyotik kullanıcaz bu antibiyotiği kullanıp geçiren oldumu artık bitsin istiyorum çok üzülüyorum 🥺🥺 bu kadar uzun sürüp geçen varmı ?