AyseM evet normal başta kendileri söylemiyorlar önce bi alışması lazım, mesela çişi gelince oğlum zıplıyordu tutmaya çalışıyor du ordan anlayıp götürüyordum her yaptığında tebrik edip küçük bir ödül veriyordum başlarda. Kaka sorunu da normal genelde bir kaç gün tutarlar tuvalete yapmak dan korkarlar bu konuda onu cesaretlendirmelisin youtube da şarkılar var, kendim de ona gösteriyordum nasıl yapıldığını, sonra yapınca kakaya bay bay yaptık felan..