İnternette araştırdık fakat bi çözüm veya açıklama bulamadık 2 yaşında memeden kesildi kardeşim 1.5 ay oldu aşırı huysuz naber desen ağlıyor adını seslensen ağlıyor çok çok huysuz adam gibi birşey yemiyor hala daha memeden medet umuyor bu süreçle nasıl başa çıktınız nasıl yollar izlediniz önerisi fikri olan varsa yazabilir mi