Sesma ben baby care marka koltuğu yatabilen bir model aldım ama hiç gerek yokmuş, kızım kendi sandalyesinde otururken çok çabuk sıkılıp inmek istiyor bi de oturak kısmı kızım için henüz biraz büyük sanırım minyon yapılı. Kafelerde oturduğu o basit sandalyelerdeyse gayet mutlu keyfi yerinde. Ben de böyle bi model aldığım için pişman oldum, sanki üstünde uyuyacak gibi koltuğu yatan bi model aldım ne gerek varsa. Acemilik 😂