Tuceeee evet normal bi ateş ama takip edin yükselebilir. Ama artık ateş 39 40 a kadar normal kabul ediliyor. İnce giydirin bir saate ölçün genelde yatınca yükseliyor. Dün yatarken 11 aylık oğlumun ateşi 37.6 idi. Gece 38.8 olmus üstünü incelttim calpol verdim gece agrısı olmasın bide ben kontrol edemezsem cok yükselmesin diye gündüz olsa yine vermezdim. Bide nerden ölçtünüz