Merhaba anneler bebeğim 2 yaşında yaklaşık 1 ay önce kabızlık sorunu vardı kabızlık sorununu çözdük fakat şuanda kakasını yapmak istemiyor tutuyor e haliyle tutuncada birikiyor ve kabız gibi çıkıyor poposunu sıkıyor yapmak istemiyor bu şikayetimiz yaklaşık 1 aydır var ne yapmalıyım bu durumu yaşayan anneler neler yaptınız nasıl düzeltebilirim bu durumu