Kumru_ Daha sabah kendimi aglarken buldum, aslında üzmememiz lazım kendimizi ama ana yüreği dayanamıyo işte, bnm oğlum da 30 aylık ve hiçbişey yemiyo yani çikolata falan bile sevmiyo o kadar, 12 kilo kendisi, kan degerleri iyi ama bagısıklıgı cok zayıf, cok sık hasta oluyo, bütün takviyeleri aldık, dualar, adaklar, pekmezler, testler aklına gelebilecek herseyi yaptık , kullandık ama yemeyen yemiyo bacım, varsa arkadasların baska bilinmeyen tavsiyeleri alırız, inşallah açım diye peşimizde dolanırlar, inşallah annee yemek diye cümlelerini duyarız…