Gizemci merhaba, ben yaptım.😊
Halat ip gerekiyor oncelikle, ben 10 mm kalinliginda secmistim. Bir paket anahtarlik aparatindan aldim. Tel almıştım ama ona gerek kalmadı açıkçası onunla zor oluyor sarmak, sekil vermek.
Lorenin iplerinden aldim. Tüylü aldim bir tane, digerleri pamuklu ipti. Aralarina silikon sıkıp yapıştırmayı denedim ama o taşıyor, dikmek daha mantikli. Biraz ugrastiriyor ama seviyorsanız zevkli bi hal alıyor zamanla.🙈