Öncelikle iyi akşamlar, kızım 4 bucuk aylık ellerini hareket ettiriyor acıyor kapıyor kaldırıyor indiriyor ancak bişeye uzandığında sol elini daha aktif kullanıyor sağ elini daha çekimser kullanıyor uzatmıyor pek bu bir sorun mudur biz mi evhamlanıyoruzdur? Benzer şikayeti yaşayan annelerimiz var mı ?