Deletedmom0018 Kızım 7.5 aylık yarın bu aşıyı vurdurcagız biraz tereddüt var içimde 12.ay diye bir şart varmı doktor bu ay olmasını söyledi bilgisi olan anneler lütfen yazın
eyluleymen Deletedmom0018 bizde 7.5 aylıkken vurdurduk canım geçen ay yani.dünde bexero yu vurdurduk ilk dozunu.nimenrix in 2. Dozunu da 13. Ayda vurduracağız.
Brn2018 Deletedmom0018 Nimerix atipi menenjit aşısı 12.ayımızda yapıldı.Bu ay 13.ayda btipi bexero menenjit aşısı ilk doz yapılıcak.
Cansuaysima Brn2018 nimenrix ve bexsero kaç doz yapılacak acaba benimde kızım 1 yaşında olacak yarın bu aşıladı yaptıracağım sizin aşı tarihleri nelerdir acaba kaç doz ve ne kadar arayla