Kızlar şimdiye kadar hep 1-2 litre mayalıyordum yogurt, toz mayalarla. Sımdi az olsun diye 150 ml lık kavanozda gmz kararı toz katıp mayaladım. Yarın ek gıdada ilk gün. Yogurtla baslayacagım ama ilk gün sadece bir kasık vereceğim. Her gün ayrı yogurt mu mayalayayım bi iki kasık için. Nasıl olacak. Bir fikir verir misiniz?