nesekaan Arkadaşlar satılık ev bakıyoruz ama ordakı mahalleleri bılmıyoruz bır kac mahalle soylesem bılen bılgı verebılırmı acaba
Minikkmr nesekaan maddi durumunuza bağlı olarak ben de ege mahallesi öneririm özellikle nata vega tarafları ya da natoyolu
Gencanne_19_ nesekaan mamak mutlu da oturuyorum. 2 evimiz var birinde biz birinde kiracılar oturuyor. Kiracılar 1.000 tlye oturuyor
nesekaan kullanici13425 mamakta nerelerden ev alınabılır acaba mahalle olarak hüseyingaziyi bılıyorum sadece
kullanici13425 Hüseyingazi pek tekin değil eğer maddi olarak imkanınız varsa mutlu mahallesi ya da ege mahallesi tarafından almanızı tavsiye ederim
Bebekaras nesekaan bende kutluda oturuyorum biraz sıkıntı şu ara eğer gelip araştırırsan emlakcilarda bulabilirsin belki hepsini yuklemiyorlar siteye