Kirazinannesi Bebeğim 7 ay 7 günlük burun hırıltısı var. Burun akıntısı ve mukos da var ne yapmam lazım tecrübe linanneler var mı ?
basaksahinx Kirazinannesi serum fizyolojik denediniz mi. Benimkinde de vardı. Buhar ve burun temizliği yaptılar 1.5 aylık bebeğim gerçi. Aynı şey mi bilmiyorum bayağı rahatladı
Meric21 Kirazinannesi bizde de aynı sorun var 10 aylık arada hapşırınca burnu da akıyor ben de burada bekliyeyim
Poncikkkk Kirazinannesi ben serum fizyolojik sıkıyorum sonra burnunu temizliyorm rahat nefes alıyo ama yine tam düzelmedi burnu akıyor doktorm bana rüzgardan koru demişti
Kirazinannesi basaksahinx serum fizyolojik de kullandim ama bu muhtelemen donemsel aniden polen mi anlamadim.simdi de burununu açtım lakin boğazında balgam var ne yapsam bilemedim .
basaksahinx Kirazinannesi ben çok emzirip kusmasını sağlıyordum kusunca peynir kesipi gibi kusmuklar ile beraber balgam da çıkıyordu süreli değil günde 1 kere.