Minikkmr yapcak bisey yok bence 🤷♀️ Bazi bebeklerin aliskanliklari olabilir. Mesela annem anlatir, abim de 4 yasina kadar yorganinin hep bir ucunu agzina alip cigneyerek uyurmus, yorganin ucu hep yirtik pirtikmis bi türlü bu aliskanligindan vazgecememis 🤷♀️😅 veya yegenim 2 yasina müslin örtüyü sürekli burnuna agzina gözüne parmak aralarina süre süre uyurmus 🤷♀️
bebeginizin toza alerjisi yoksa fazla üstüne düsmeyin istedigi zaman birakir bence merak etmeyin ☺️♥️