Merhaba arkadaşlar aile bakanlığına atandım yaklaşık Bebeğim 6 aylıkken işe başlayacağım süt izni doğum izninden sonra ilk 6 ay 3 saat diğer 6 ay 1,5 saat veriliyor. Burada bebeğin yaşı mı dikkate alınıyor ? Hangi durum baz alınıyor ben işe başladığımda nasıl olacak hiçbir bilgim yok( ilk kez atanmış oluyorum doğum izni kullanmamış oluyorum) bilenler aydınlatabilir mi