Bora_Mom ben ıcerısıne yorganı katladım koydum bebek yorganı bıde yastık oglum kucuk oldugu ıcın baglamıyorum bıde bız nalburdan bı kanca aldık yanına deldık ıple demır kısmına bagladık olduda allah korusun koptu demır yuzune dusmesın asılı kalsın dıye sızde yapın bence